2022 rok będzie dla pracodawców czasem pełnym wyzwań

Warto uzbroić się w elastyczność i… otwartość na to, co nieznane
Na rynku pracy zmianą kierują młodzi

Osoby, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, stawiają swoim przyszłym pracodawcom zupełnie nowe wymagania. Co istotne, nie wynika to wyłącznie z różnic pokoleniowych, do niedawna tak często obarczanych odpowiedzialnością za jakiekolwiek różnice poglądów na l...
Solidnego pracodawcę poznasz po wartościach – kultura organizacyjna w czasach pracy zdalnej

Gdzie bije serce organizacji w czasach, gdy biuro i firmowe korytarze świecą pustkami? Czy w dobie pracy zdalnej pracownikom wciąż może zależeć na kulturze organizacyjnej? Magdalena Kamińska z agencji rekrutacyjnej People zdradza, dlaczego kryzys najlepiej weryfikuje dek...
Kręta droga do sukcesu - czy wychowanie i edukacja w Polsce przygotowują kobiety do roli liderek?

Blisko 90% ankietowanych, które wzięły udział w badaniu pt. „Kobiety na rynku pracy” przeprowadzonym przez firmę rekrutacyjną People jest zgodne, że kobiety bardzo dobrze sprawdzają się w roli liderek. Badania wskazują też na większą efektywność bardziej kobiecego modelu...
Praca tymczasowa – rozwiązanie awaryjne czy alternatywna ścieżka kariery?

Praca tymczasowa u wielu osób wzbudza skojarzenia z dodatkowym zajęciem dla uczniów, studentów czy seniorów. Natomiast nowoczesne i elastyczne formy zatrudnienia zyskują w Polsce na znaczeniu, a pracodawcy coraz częściej poszukują pracowników tymczasowych także na stanow...
O jedno Zoom-party za daleko – czyli dlaczego niektórzy tęsknią już za biurem

Pracujemy z domu już prawie od roku i wszystko wskazuje na to, że nieprędko powrócimy do biur w takiej skali, jaką znaliśmy z czasów przed pandemią. Jednak śmiało można uznać, że firmy w Polsce test z pracy zdalnej zdały na 5+. W marcu 2020 roku w krótkim czasie przenieś...
Rynek pracy w obliczu zmian – prognoza na 2021 rok

Pandemia wywołała trwałe skutki gospodarcze i społeczne, istotnie wpływając na działanie firm oraz funkcjonowanie ludzi, zarówno jako jednostek, jak i zbiorowości. Zmusiła nas do nagłej zmiany trybu pracy i rezygnacji z wielu ważnych elementów codziennego życia. Wpłynęła...
Wizerunek pracodawcy w czasach kryzysu - jak prowadzić employer branding w 2021 roku?

W minionych miesiącach sytuacja finansowa wielu firm uległa pogorszeniu, a część z nich całkowicie wstrzymała zaplanowane rekrutacje czy działania employer brandingowe. Paweł Szonecki, specjalista ds. komunikacji w agencji People odpowiada na pytanie, jak w czasach pande...
„Why Poland?”

Komentarz Lucyny Pleśniar, Prezes Zarządu People
Jak zadbać o swoje zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie w pracy?

Troska o zdrowie psychiczne pracowników jeszcze do niedawna mogła stanowić wyłącznie puste deklaracje ze strony pracodawców. Sytuacja jednak dynamicznie się zmienia i oczekiwanie, by pracodawca zadbał o dobre samopoczucie swojego zespołu stało się standardem. Jednak równ...
2022 rok będzie dla pracodawców czasem pełnym wyzwań

Warto uzbroić się w elastyczność i… otwartość na to, co nieznane
Na rynku pracy zmianą kierują młodzi

Osoby, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, stawiają swoim przyszłym pracodawcom zupełnie nowe wymagania. Co istotne, nie wynika to wyłącznie z różnic pokoleniowych, do niedawna tak często obarczanych odpowiedzialnością za jakiekolwiek różnice poglądów na l...
Solidnego pracodawcę poznasz po wartościach – kultura organizacyjna w czasach pracy zdalnej

Gdzie bije serce organizacji w czasach, gdy biuro i firmowe korytarze świecą pustkami? Czy w dobie pracy zdalnej pracownikom wciąż może zależeć na kulturze organizacyjnej? Magdalena Kamińska z agencji rekrutacyjnej People zdradza, dlaczego kryzys najlepiej weryfikuje dek...
Kręta droga do sukcesu - czy wychowanie i edukacja w Polsce przygotowują kobiety do roli liderek?

Blisko 90% ankietowanych, które wzięły udział w badaniu pt. „Kobiety na rynku pracy” przeprowadzonym przez firmę rekrutacyjną People jest zgodne, że kobiety bardzo dobrze sprawdzają się w roli liderek. Badania wskazują też na większą efektywność bardziej kobiecego modelu...
Praca tymczasowa – rozwiązanie awaryjne czy alternatywna ścieżka kariery?

Praca tymczasowa u wielu osób wzbudza skojarzenia z dodatkowym zajęciem dla uczniów, studentów czy seniorów. Natomiast nowoczesne i elastyczne formy zatrudnienia zyskują w Polsce na znaczeniu, a pracodawcy coraz częściej poszukują pracowników tymczasowych także na stanow...
O jedno Zoom-party za daleko – czyli dlaczego niektórzy tęsknią już za biurem

Pracujemy z domu już prawie od roku i wszystko wskazuje na to, że nieprędko powrócimy do biur w takiej skali, jaką znaliśmy z czasów przed pandemią. Jednak śmiało można uznać, że firmy w Polsce test z pracy zdalnej zdały na 5+. W marcu 2020 roku w krótkim czasie przenieś...
Rynek pracy w obliczu zmian – prognoza na 2021 rok

Pandemia wywołała trwałe skutki gospodarcze i społeczne, istotnie wpływając na działanie firm oraz funkcjonowanie ludzi, zarówno jako jednostek, jak i zbiorowości. Zmusiła nas do nagłej zmiany trybu pracy i rezygnacji z wielu ważnych elementów codziennego życia. Wpłynęła...
Wizerunek pracodawcy w czasach kryzysu - jak prowadzić employer branding w 2021 roku?

W minionych miesiącach sytuacja finansowa wielu firm uległa pogorszeniu, a część z nich całkowicie wstrzymała zaplanowane rekrutacje czy działania employer brandingowe. Paweł Szonecki, specjalista ds. komunikacji w agencji People odpowiada na pytanie, jak w czasach pande...
„Why Poland?”

Komentarz Lucyny Pleśniar, Prezes Zarządu People
1
2
3
4
5