Stanowiska recepcyjne kojarzone były kiedyś głównie z wykonywaniem takich zadań jak parzenie kawy, witanie gości czy przekazywanie przesyłek kurierowi. Na czym tak naprawdę polega praca współczesnej desk clerk i jakie oczekiwania wobec osób na to stanowisko mają potencjalni pracodawcy? O tym opowiada Anna Wrześniak, Sale & Service Delivery Manager w People.
Stanowiska recepcyjne kiedyś i dziś
– Rolą osoby prowadzącej proces rekrutacji na stanowisko desk clerk jest przygotowanie odpowiednich wytycznych, które pokażą potencjalnym kandydatom nie tylko dokładny zakres zadań, ale także obszar działalności firmy oraz przybliżą atmosferę pracy w niej. Dzięki temu zwiększamy szansę dopasowania kandydata do charakteru danej firmy – mówi Anna Wrześniak.
Jakie cechy i kompetencje są pożądane na stanowisku recepcyjnym?
Świadomość roli desk clerk na szczęście rośnie
Anna Wrześniak, Sale & Service Delivery Manager w People
Od 16 lat związana z branżą doradztwa personalnego. W People odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, koordynację, zarządzanie zespołami i kluczowymi projektami z obszaru outsourcingu usług administracyjnych. Współpracowała z największymi polskimi i zagranicznymi firmami przy nawiązywaniu współpracy oraz implementacji usług. Absolwentka kierunku Handel Zagraniczny Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Zarządzania Zasobami Pracy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.