Outsourcing jest znanym na całym świecie systemem wykorzystywania źródeł zewnętrznych. Staje się on także coraz bardziej popularnym rozwiązaniem w Polsce. Jakie są zalety korzystania z tego rozwiązania? Co może zyskać klient, a co potencjalny pracownik? Na te pytania odpowiada Anna Wrześniak, Sale & Service Delivery Manager w People.
Anna Wrześniak, Sale & Service Delivery Manager w People
Od 16 lat związana z branżą doradztwa personalnego. W People odpowiedzialna za pozyskiwanie klientów, koordynację, zarządzanie zespołami i kluczowymi projektami z outsourcingu usług administracyjnych. Współpracowała z największymi polskimi i zagranicznymi firmami przy nawiązywaniu współpracy oraz implementacji usług. Absolwentka kierunku Handel Zagraniczny Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie oraz Podyplomowego Studium Zarządzania Zasobami Pracy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
O People:
People to firma specjalizująca się w kompleksowej rekrutacji i doradztwie personalnym, która powstała w 1998 roku w Warszawie. Jej założycielami są Lucyna Pleśniar oraz Sebastian Popiel. Misją firmy jest zmiana tradycyjnego podejścia Human Resources w nowoczesne Human Relations, które pozwala na zbudowanie mostu pomiędzy klientami a kandydatami. Ich filarem są pro aktywność, responsywność i skuteczność spojone partnerstwem. People świadczy usługi w zakresie rekrutacji, outsourcingu procesów oraz pracy tymczasowej. Firma działa w obszarach: finanse, bankowość, ubezpieczenia, prawo, SSC/BPO, IT, HR, administracja, sprzedaż, marketing oraz obsługa klienta. W ramach spółki Horton International Poland świadczy również usługi executive search.